Saturday, September 17, 2011

keyboard n piano!! wuuttt

Asyik remind kisah lama je..ape kata pause jap..cite sal dream nana plak..hehe...
Ahhh!!xboleh jadi ni..bile lalu dpn kedai yg ade jual keyboard n piano je msti semangat aku tibe2 meningkat pulak kan..hahaha..Sebenarnye nk main keyboard n piano ni mmg impian aku sejak dari kecik2 lagi tau tau!!tp disebabkan dri zaman sekolah mase aku padat untuk wat hmework2 n tuition class yg xabes2 dri siang smpai malam..impian tu pun trbantut mcm tu je..tp skang i`m 20!!n impian nk pandai main piano tu msih mmbuak2 n makin mmbuak2 tau even tau dah trlambat dah nk belaja..keyboard laptop jela yg aku pndai tekan..nk wat cmne..xde sape lah yg sudi nk ajar aku men keyboard tu kan.xpe2..ehh..jom2,.kite tgok keyboard n piano impian aku dari kecik ni..kehkehkeh..

1)nakk benda ni!!wuuu..tp xtau main..=.="


2)piano nii!aduhhh...xleh tgok lahh..


3)bile lah aku nk terer tekan benda hitam putih ni.humm


4)ok..aku jelez..budak kecik pun terer lahh..


5)ok..now i need somebody to teach me about the keyboard lessions..thank you..tp mesti yg sabar..sbb aku dah tua...mesti payah kan..hahaha

0 comments: