Saturday, October 1, 2011

terima kasih Z ..=)

After the all shit things happened,.i really hate to believe a guys..Untill lah 3 hari lepas tu awak dtg n pujuk saya dgn mcm2 cara untuk bg saya happy balik,.n first time jumpe awak tu serious saya betul2 xsuke n benci btol ngn awak..awak ckp macam awak sorg jelah yg btol..hisshh..xpe2..then 1 night tu awak call sy tgah2 malam untuk bwk saya gi makan..xpelah,.sy ikut jelah..then rupe2nye awak bwk saya kt 1 tmpt yg omg!giler romantik!!hehe..tp time tu pun saya still meluat tgok awak,.tgok muke awak pun rase sakit hati je,.xtau lah knape..n time tu awak nak saya bg peluang kt awak..tp sorry,.sy still sakit hati..awak bwk sy g putarajaya,tnangkn fkiran sume n mcm2 lagi,.n hati sy pun trbukak lah untuk brkwn ngn awak..n for your informtion,.saya dah brjanji ngn diri saya yg if ade lepas ni lelaki yg buat sy happy balik,.saya snggup buat ape sahaja untuk bg dia happy even sape pun dia..n awk,.selama ni ape yg saya snggup buat untuk awak adalah sebab janji saya pada diri saya sendiri,..ape yang awak n saya lalui saya xprnah cerita pada sape2 n awak n saya je yg tahu..n sekarang kite semakin jauh n jauh n jauh,.selama saya kenal awak,.ego awak xprnah jatuh kan..now,.saya dengan jalan hidup saya,n awak dengan cara hidup awak..tp thank sebab buat sy bangun balik,happy balik walaupun sekarang awak dah btol2 berubah,..thank jgak untuk byak benda,rahsia n cerita yg kita dah lalui..i`m credit it to you ye cik Z.. biarlah saya simpan awak dlm memory je,.biarlah xde org tahu pasal cerita awak..now,.saya dah nk abes study,.n xtau bile kite boleh jumpa lagi..goodbye my dear friends..^_____^

0 comments: